onsdag 20 april 2011

Nu dansar vi zumba, hey!

Hade föreläsning på förmiddagen och klockan 12 cyklade jag och Linda ner på stan och satte oss på bryggan med Johanna och åt lunch. Vi satt där i två timmar tror jag och njöt av solen och värmen. Igår åt jag årets första kulglass! Ja, om man räknar i Sverige alltså.

Ikväll har jag stillat veckans zumba-behov, riktigt roligt var det. Och förresten, igårkväll joggade jag i 1 h 4 min! Det gick visserligen inte särskilt fort, men för att vara den tredje joggingrundan i år så är jag mäkta stolt över mig själv. Jag bara gnetade på, kände mig starkast i världen. Ja, tills det kom minsta lilla uppförsbacke, då var jag inte lika tuff längre. Men ändå, himla stolt.

Just det, nu är det PÅSKLOV!!

1 kommentar:

  1. Jag är imponerad Lotta. Sprang i Norge och orkade bara i ca 15 minuter. Men där är det backigt vill jag lova.

    SvaraRadera