måndag 18 april 2011

Hög på livet

Jag vet inte vad det är. Om det är våren, solen, värmen eller alla underbara människor runt omkring mig - men jag känner mig hög på livet! Rusig av tillvaron. Lycklig i hela kroppen.







Fredagen började med vattengympa, därefter färdigställdes ett grupparbete och sen tog vi helg. Bakade hemligheter och lapade sol på bryggan med Vendela och Andrea. Försommarkänslan bubblade i kroppen och fyllde hela mig. Jag kunde inte annat än le.


På kvällen spelade vi Alias och åt kladdkaka hemma hos Lången, innan vi intog dansgolven på Värmlands och dansade till vi inte orkade mer.

Lördagen bjöd på kalas á la barnkalastema för Kullenberg som fyllt år!



Vi hade bakat en tåg-tårta! Urtjusig blev den. Men jag ska inte ta åt mig äran, det var Lindén som gjorde ett tåg av rulltårtan.



På kvällen spelade vi vår egen variant av Alias och ett musikspel hemma hos A-K och Kullenberg. Sen gick vi lös med kameran när vi imiterade sjukdomar, haha, men det är censurerat här...


Vi gick till VG. Längst in i dansgolvet på övervåningen hittade vi en dörr ut till en uteplats. Den gjorde vi till vårt eget dansgolv och dansade under stjärnorna. Eufori.



Ja, ungefär så här galna såg vi ut. Den bjussar vi på, eller hur Kullenberg? ;)


Söndag, långpromenad i solen till Uppsala gamla kyrka och högarna samt favoritgympa-passet på kvällen. Idag har jag avklarat en redovisning. Längtar redan till torsdag, för då är vi påsklediga och mamma och pappa kommer hit!


I love life. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar