lördag 9 april 2011

Cause baby your a firework

"Redovisningen" av träningslåten igår gick helt okej. Det var väldigt roligt i alla fall och alla var så duktiga! På kvällen lagade jag, A-K och fröken Lindén middag ihop. Det blev kyckling, ugnsrostade rotfrukter och fetaostkräm. Det inhandlades en hel kyckling så Lindén anammade slaktaren i sig och slet isär kycklingen, hahaha!


Så tillslut blev det fina kycklingdelar. Nöjd Lindén:



Tummen upp, tyckte A-K.



Vi bakade en kladdkaka också och var så fina så. Vi bakade Leilas kladdkaka som är den bästa jag provat. Finns på recept.nu och i Piece of cake såklart.



Vi var riktigt hungriga och slukade all mat! Gott var det vill jag lova.


Efter maten planerade vi en liten hemlighet och sedan såg vi Eclipse (tredje Twilight-filmen) som jag hade med mig, för den hade de två andra minsann inte sett! Det skulle ändras på tyckte jag. Eftersom filmerna inte förklarar en bråkdel av allt man får läsa i boken så berättade och förklarade jag mest hela tiden. Tror nog ändå inte att jag lyckades frälsa dom... Hehe.

Idag har jag fikat på Norrlands med Lången och Tobias, vilket var mycket trevligt. Tyvärr verkar min hals inte ha några planer på att bli bättre. Idag känns det som att jag halvskriker för att hålla en normal konversation. Och när jag hostar så känner jag att det är segt och svårmobiliserat sekret i mina centrala luftvägar. Vad gör man åt en hes och ond hals egentligen?


Trevlig lördagskväll på er.

1 kommentar: