tisdag 30 november 2010

Goosebumps

Näst sista dagen på praktiken är avklarad. Jag hade slutbedömningssamtal med min handledare och jag är godkänd, nice. Känns skönt att hon tycker att jag har utvecklats, för det tycker jag själv att jag har gjort. Men klar, det blir man ju aldrig. Vi bjöd på fika idag, eftersom Ericas handledare inte jobbar på onsdagar. Det blev en kladdkaka med digestivekex i, himlarns gott! Anyway, imorgonkväll åker vi hem och jag ser fram emot att pynta lika mysigt som förra året.

Idag upplevde jag ett magic-moment när en patient som jag träffat rätt mycket helt plötsligt kunde gå flera steg med sitt dåliga ben. Som denna patient har kämpat. Jag fick gåshud och blev så glad så jag nästan började gråta. Det var häftigt.

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Klart att vi ska träffas! :) Ska bli kul med jul ;) Kramar

    SvaraRadera