lördag 13 november 2010

Körsbärsblommor och tyllkjolar

Jag har en mapp här på datorn som heter Inspiration. Där har jag massor av bilder, som jag hittar lite här och var på internet. Bara tjuvar och sparar dom sådär. Idag har jag gjort Ludvika stad och gick till en affär där de har billiga ramar. Så jag köpte ett gäng. För nu tänker jag nämligen framkalla bilder, i lite olika storlekar, och göra något fint av dom. Antingen ställer jag ramarna på byrån. Men helst skulle jag vilja spika upp massor av ramar på väggen ovanför sängen - men då blir nog inte Vasakronan så värst glad, så kanske nöjder jag mig med en tavellist? Det borde man väl få skruva (?) fast? Nåväl, jag tänkte mig att det skulle se ut nåt sånt här:

1 kommentar:

  1. tack för cyber-lyckosparken ;) Älskar den svartvita bilden, by the way! Om man ändå kunde fota så..

    SvaraRadera