fredag 2 april 2010

Fullt ös, medvetslös

Jaha, nu har tiden gått fort, mycket har hänt och alldeles för lite tid för att hinna blogga. Fullt upp i skolan och så en massagekurs hela helgen. Men det har varit jättekul! Kursen var riktigt bra; lärorik och mycket skön, haha! På lördagskvällen var man lite mosig i huvudet efter att ha fått alldeles för mycket massage. Tisdagkväll hade vi lite repetition och så fick alla göra varsin helkroppsmassage i en timme, det var liksom "slutprovet". En timme kan låta länge, men det går väldigt fort. Man ska hinna gå igenom rygg, säte, baksida ben, framsida ben, armar och så till sist lite avslappnande ansiktsmassage.

På tisdagen cykalde jag hemifrån halv 8 på morgonen och kom hem vid 10 på kvällen, så ni kan ju tro att jag har varit rätt trött. På onsdagkvällen flög jag hem till ett snöigt Umeå (det verkar bara ha snöat mer sen sist jag var här), fast det är plusgrader nu, så det töar iaf. Igårkväll hälsade jag på hos Jessica. Vi åt honungsmelon och tittade på bilder från hennes Niceresa och blev nostalgiska över gymnasietbilder.

Mamma och jag var på stan igår och lyxade till det med lunch på Invito! Mamma förbarmade sig över mig och köpte både skor och en rullväska åt mig, tack! Och så köpte jag en vårjacka till mig själv. Som tack fick hon massage idag ;) (Jag måste göra 10 helkroppsmassager innan jag blir diplomerad, någon som ställer upp?)

Ska hinna träffa lite kompisar, men mest vara hemma och sova alldeles för länge.

Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar