måndag 27 maj 2013

Livet är underbart


I lördags hade jag sista kursdagen i Hälsopedagogik i huvudstaden och vi presenterade våra hälsoprojekt. I går läste jag cirka tusen (nåja, kanske fem, sex stycken) vetenskapliga artiklar tills jag fick alldeles ont i nacken. Och idag hade vi sista dagen i andra kursen, Beteendemedicin. Är jag godkänd på allt så behöver jag inte plugga nåt mer den här terminen! Åh, himmel, det känns som skolavslutning! Så skönt! Nästa vecka börjar jag jobba, och även om jag är lite nervös så tror jag det blir riktigt kul. Och tänk att få vara helt ledig när jag inte jobbar! Inget som hänger över en.

Förutom att läsa cirka tusen artiklar igår så hann jag dessutom spela badminton, galet roligt! Och galet vilken träningsvärk jag har idag!

Hej hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar