måndag 27 maj 2013

Å den som ser mina moves den tappar lätt hakan

För ett tag sedan flög jag norrut och var hemmahemma i nästan en vecka! Förutom att begrava näsan i kursböckerna hann jag hänga med mamma, pappa och bror och en massa fint folk. 
 

 
Jag promenerade alla gamla rundor, tittade på fina himlen och lyssnade på tystnaden. Okej, det var inte riktigt sant, åtminstone inte till dessa bilder eftersom E4an går där framme. Inte så tyst. Men annars.  



En dag hängde jag med Emma, Jessica och Söt-Selma! Tog cirka hundra bilder på Selma och cirka nittionio blev suddiga, men här ovan ser ni den ickesuddiga! SNUTTEPLUTT!

 
På lördagen åkte jag, Linn och Lovisa till Jessica!

 
Som bjöd på hemmagjord hallonglass, himmel så gott!

 
Jessica och Emma!

 
Lite senare åkte vi ner på stan och dansade på TC som på den gamla goda tiden. Åh, minnen! Vi drack Twisted Margerita som mest smakade apelsinjuice.

 
Umäää.
 
Och vips så var den veckan slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar