söndag 30 oktober 2011

Of to the sun

Nästa termin får vi sjukgymnaststudenter välja om vi vill ha praktik eller läsa en kurs istället. Vill man ha praktik måste man hitta sin praktikplats själv. Jag och Vendela kontaktade ett rehabiliteringscenter på Teneriffa som heter Vintersol och vi skickade varsitt personligt brev.


OCH I VECKAN FICK VI REDA PÅ ATT VI SKA FÅ HA PRAKTIK DÄR!! FEM VECKOR PÅ TENERIFFA!


Lycka!


Detta är den snygga bruden som ska hänga med mig till Teneriffa! Vintersol är ett neurologiskt rehabiliteringscenter för exempelvis personer med MS, reumatiska sjukdomar, stroke mm. De kommer några veckor för intensiv rehabilitering. Många med reumatiska sjukdomar mår bra av värme.


Och jag mår bra av värme ;) Ska bli riktigt kul att få se hur de jobbar med patienterna och hur det är att bo en längre tid utomlands! Nu gäller det bara att hitta något boende.


Jag är en glad tjej.

6 kommentarer:

  1. MEN! Vilken grej hörru! Och när jag pratade med dig på telefon och jag frågade "Jaha, något nytt att berätta?" så var det HÄR inte värt att nämna? You crazii ladii. Hoppas du får sjukt kul!

    SvaraRadera
  2. grattis!!! herrejävlar vad spännande.

    SvaraRadera
  3. Det var inte dåligt! Blir det spanska som talas i fem veckor eller engelska?

    SvaraRadera
  4. Men åh så roligt!! GRATTIS!

    SvaraRadera