fredag 4 november 2011

Dåtid




Förra veckan fick jag ett brev av min mamma. Förrutom lite smått och gott som exempelvis en chokladkaka så innehöll det ett brev som mamma och pappa hittade när de gick igenom farfars grejer. Det var ett brev jag skickade till farmor och farfar 1998! Blev alldeles full i skratt när jag läste det. "Idag har jag och några andra killar och tjejer varit på PRAO hos Martinas pappa. Hans jobb heter Ericsson. Där jobbar dom om telefoner och lite datorer." Hahahah! "jobbar om"?! Jag är ändå rätt imponerad för det var inga stavfel förrutom några särskrivningar. Tror jag gick i trean då.


Kul att se brevpappret också, för jag kommer ihåg att jag tyckte det var så himla fint. Så himla gulligt också att farmor och farfar hade sparat brevet :)


Hejdå.

3 kommentarer:

  1. hahaha, jag kommer ihåg att jag också var med till ericsson. Vi lyssnade på spice girls i bilen :D

    SvaraRadera
  2. Åh!! Herregud, vilka flashbacks! Har en massor av sånadär mus-brev hemma :D Och jag minns att du alltid skrev om 6-9:an, och att ni hade pysslat där (om jag minns rätt alltså?). Jag tänkte alltid: "Undrar varför det heter så.. 69:an, typ som en buss..) Hahaha!

    SvaraRadera