torsdag 19 december 2013

Hårdare än asfalt, ville jag va

Fortsättning på kalendern.

16. Den bild som representerar mig 2013:

2013 var året jag blev färdigbakad och legitimerad sjukgymnast!

17. Ett användbart tips eller knep som jag vill dela vidare:
Hah!

18. En resa jag gärna gör om:

 
Barcelona!
 
19. Årets mest minnesvärda konsertupplevelse:

 
Håkan på Popaganda! Har väl redan nämnt Håkan-konserten..??
 
20. Det här är jag som mest tacksam för:
Att jag har världens bästa familj och fina och asroliga vänner.


Förövrigt har jag börjat på mitt nya jobb i veckan (känns jättekul!), i lördags dansade jag till bästa musiken på Norrlands, jag har fikat på Ofvandahls, julfokat (hahahaah) hos Emelie, ätit sushi med nya kollegorna och gapskrattat åt julkalendern varje dag! Älskar den! "Ånej, det är skrivstil..", HAHAHA, alltså Björn Gustavsson, börjar nästan skratta bara jag ser honom, haha.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar