måndag 3 september 2012

The night visitor

Imorse när jag skulle cykla till BMC märkte jag efter cirka en meter att det var punka. Vilken utomordentligt bra start på veckan. Punktering är ju så himla himla jobbigt. På riktigt.

Nåja, helgen var iaf bra för det mesta. Hann med två fikan med olika bra människor och på lördagskvällen dansade jag på V-Dala, hemskt roligt!

Ni vet när man börjar skratta åt något som inte alls är roligt och inte kan sluta och man vet att man inte borde skratta, typ som på en föreläsning eller i ICA-kön eller nåt sånt. Precis så blev det i eftermiddags när vi hade föreläsning om motiverande samtal (mycket intressant förövrigt) när Linn plötsligt gav ifrån sig något konstigt ljud/nynnade och plötsligt var jag tillbaka i Valbo. Vi båda satt och frustskrattade i flera minuter och jag kunde absolut inte titta på henne. Och så vet man hur himla störande alla andra tycker det är. Åh. Hemskt kul var det.

Jag ska började sälja mer kursböcker. Det kan man ju bli rik på.

Ser för övrigt så väldigt mycket fram emot helgen som ska tillbringas med mamma i Stockholm. Hotell, shopping och bara umgås. Så himla bra.

Inget av detta hängde ju ihop, väldigt förvirrat. Ungefär som det känns ibland med andra ord.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar