söndag 30 september 2012

Kung och lejonhjärta

I veckan har jag:

- Gått på föreläsningar om medicinsk rätt (oh, förstår inte att folk frivilligt läser juridik), sarkopeni och hjärtsvikt.
- Skrivit en fördjupningsuppgift om fallprevention som presenterades i fredags.
- Gått ut på klubb Fenix på Göteborgs i onsdags. Vi spelade rundpingis, åt gratis popcorn och dansade till himla bra musik.
- Tagit nytt personbästa på milen (på löpband)! 54.35. Målet i år var under 55 minuter, så jag är sjukt nöjd. Nu två dagar efter är träningsvärken inte nådig. Imorse haltade jag till badrummet, hade så ont i vaderna.
- Bjöd hem två fina på morotskaka i fredagskväll.
- Gått på en helgkurs i kinesiologitejpning. Kul! Har fortfarande tejprester på kroppen.
- Gick på förfest igår som var så himla kul. Vi lekte ett ölspel och jag typ dog av skratt hela tiden. Var som förfest, fest och efterfest i ett. Himla bra eftersom jag inte kunde/borde följa med ut eftersom jag skulle upp nollsjunollnoll imorse.
- Lunchade med kusinen idag, alldeles för länge sedan! Men blir lätt så när man befinner sig i nollningsbubblan.
- Bytte café och fikade med två föredetta klasskompisar, mys.


Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar