fredag 14 september 2012

Om jag fick önska

En olycka kommer sällan ensam, sägs det. Om det nu finns några högre makter så skulle jag vara fräck nog att be om:

- en dammsugare som fungerar, så jag slipper stå med ena foten tryckt på på-knappen hela tiden medan jag dammsugar så långt jag når, innan jag tar bort foten, går några steg och trycker med foten igen.
- ett badkarsavlopp som inte svämmar över av gråsvart (ja!!) sörja på badrumsgolvet trots att jag just grävt upp maaaaassor av hår (fyihelvetesåjävlafruktansvärtäckligtjaghatarsvloppfyfan).
- nya snören till mina favvoskor, som jag slet sönder i början av veckan. OBS, ofrivilligt, jag var inte arg.
- att Spotify börjar funka på mobilen igen. PANIK! Så himla jobbigt, nu måste jag lyssna på musik på youtube på tåget, så otroligt omständigt. Kan inte vara utan musik, går ej.
- 25 tusen i månaden i 25 år, jatack.
- En hel cykelkorg som inte förstör min väska.
- sen skulle jag hemskt gärna önska att skorna jag köpte förra helgen var en storlek större så jag slipper gå och byta dom. Åh.

Men nu är det fredag och jag ska drick vin och äta ost och kex och sen ska jag sova för jag är så inibomben trött.

Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar