torsdag 30 augusti 2012

When you try your best but you don't succeed, when you get what you want but not what you need

Om en knapp timme spelar Coldplay på Stadion i Stockholm. C-O-L-D-P-L-A-Y. I Stockholm. Jag sitter i Uppsala. I mitt klaustrofobiska rum.

?

Jag kan för mitt liv inte komma på EN enda vettig anledning till att jag inte befinner mig på Stadion i detta nu. Inte en enda*. Förutom det uppenbara - att jag är helt dum i huvudet. Det slog mig igårkväll hur utomordentligt fruktansvärt det var att jag inte hade någon biljett och sedan dess har jag haft ont i magen. Jag satt hela förmiddagen under föreläsningen om fysisk aktivitet vid demens och fallprevention och bevakade Blocket och ringde till och med på en annons. Men icket.

Fy. Fan.

Jag hatar mig själv.


* Tja, en anledning skulle kunna vara att jag håller på att utveckla någon form av demens, med tanke på min kraftigt nedsatta exekutiva förmåga. Känns inte helt omöjligt. Weeey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar