lördag 18 september 2010

Om att tiden efter en tenta är den bästa























Igår klockan 09.00 var det tentadags. Det var fort gjort, jag var klar strax efter en timme. Tror det gick hyfsat bra. Efter det rullade jag och Vendela till stan för efter-tenta-shopping och så lunchade vi på Stocken. För mig blev det inte så mycket shopping, bara fredagsgodis, Reliv och nässpray, kul... Godiset var jag nog mest nöjd med. Just det! Jag förtidsröstade också! Mycket högtidligt och spännande. Efter att ha gått i affärer i flera timmar for vi hem och vilade upp oss. Sen väntade den sedvanliga tentafesten! Ericas lägenhet var platsen för förfesten. Himla roligt hade vi! Vi flummade i Ericas fina bar, fuldansade och sen drog vi vidare några hundra meter till Kajsa som hade inflyttningsfest! Där var det massor av folk och himla roligt! Ja, så roligt så att jag inte orkade gå ut på någon nation utan blev kvar där. Ganska länge.
Ikväll blir det kanske sushi, hurra! Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar