söndag 19 september 2010

Sköna söndag

Happ. Jag gick till Gränby Centrum idag.

Min plånbok vrider sig i plågor, men jag blev en klänning och ett par höst/vinterskor rikare. Vi tittar lite på det tänkte jag, och kan i och med det varna alla eventuella modebloggshatare. Kanske kommer det lite posarbildar, hujedamej.















Skorna blev ett par kängor med snörning från Eurosko. Fina tycker jag. Jag kunde åtminstonde trösta mig med att jag hade en rabattgrej, så jag fick dem 100 kronor billigare. Alltid något.





















Klänningen hittade jag på HM. Jag var ytterst tveksam på färgen; jag brukar ofta försvinna och bli blek som ett spöke i beiga nyanser. Men jag provade den iaf och föll pladask.




Sen var jag det fina med klänningen att man kan bära den på två sätt! Man kan ta upp lite av kjolen och vips så fick man lite ärmar! Lite mer sofistikerat, lite mindre hud.
Japp, det var det. När jag kom hem från shoppingrundan så åt jag upp sushin som blev över från igår till lunch. Sen gick jag till Lången och vi kom på att vi skulle fara till Fyrishov! Vi tränade på gymmet, simmade, åkte rutschkana (superkul!), bubblade och bastade. Gu se skönt! Jag var varm ända in i ryggmärgen när vi cyklade hem i den regntunga kvällen.
Nu har jag ätit glass, lyssnar halvt på valvakan och sitter och håller tummarna.

1 kommentar: