tisdag 12 mars 2013

Come nights

Hej!

Känner att det behövs en liten uppdatering här.

- Livet känns rätt bra för tillfället. Allt annat än vinterkräkssjukan känns rätt bra egentligen. Nyttigt att få lite perspektiv ibland, haha..

- Läser som sagt tre kurser, men blev klar men en idag. Kurserna är mestadels på distans och mjaaaaaaaa, det här med distanskurser är ju på gott och ont... Kommer jag upp före klockan åtta på morgonen känner jag mig sjukt stolt (och är trött resten av dagen).

- Idag gjorde jag en spännande sak som jag inte ens vågar berätta, får bli en cliffhanger, hö hö.

- Förra onsdagen dansade jag till 90-talsmusik och pop på Norrlands, med glowsticks runt handleden - så himla kul!

- I fredags åt vi tacos och pratade hela kvällen, typiskt bra fredag.

- I lördags fikade jag på dagen och på kvällen var jag bjuden på Schlagerkväll, vi åt plockmat och satte betyg på låtarna. Jag hejade på Robin och Anton Ewald (?). Den sistnämnda mest pågrund av snygghetsfaktorn, kommer dock inte alls ihåg låten. Efteråt gick jag och Johanna ut och såg Sibille Attar på V-Dala och dansade till bästa musiken på bästa nationen. Bra kväll med andra ord.

- I söndags spelade vi badminton! Två gånger nu, nästan en tradition med andra ord. Svinkul, längtar redan till nästa gång! Och spelar man oftare så behöver man ju inte få sån jädra träningsvärk i skuldermusklerna och armbågsextensorerna, aaaaah...

- Min mamma var här förra helgen! Vi hann med att gå i affärer, fika, äta på restaurang, promenera i solsken (och typ storm) och sitta och sola en stund samt gå på bio och se Du gör mig galen - väldigt bra film, kan rekommenderas!

- Lyssna på låten i rubriken!

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar