fredag 1 februari 2013

I want the world to stop

I veckan har jag börjat min tredje fristående kurs som jag ska läsa den här terminen. Den heter Beteendemedicin och vi har pratat och diskuterat om respondent och operant inlärning. Förrutom det har jag läst en massa, blivit förkyld och huffat sputum, druckit massa te, fått ett uppiggande telefonsamtal, gått på kvällskurs där vi fick lära oss om makro- och mikronutrienter, för att sedan gå direkt till Göteborgs Svartklubb med Sara och Johanna, där vi spelade pingis, drack vin och dansade. Utomordentligt trevlig mitt-i-veckan-aktivitet, om du frågar mig.

Här kommer lite blandade bilder.


 Morgonhimlen i lördags när jag skulle åka till Stockholm.


Efter kursen mötte jag upp Sofia som provade hattar!


Själv blev jag förälskad i hattaskarna.


Sara!

Johanna!



Hare gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar