måndag 25 februari 2013

Dominoeffekten

En olycka kommer sällan ensam brukar man säga och jag tycker det stämmer väldigt ofta. Speciellt - tyvärr - när det gäller mitt immunsystem. Jag är väääldigt sällan sjuk egentligen, men när jag väl blir det så blir jag det flera gånger på raken liksom. Nu, inom loppet av kanske en månad, har jag varit sjuk tre gånger. Värst var utan tvekan i helgen när jag efter First Aid Kit-konserten gick hem och vände ut och in på magen ett par gånger under natten (jag jobbade i fredags, och det går vinterkräkssjukan där, kom ju som ett brev på posten). Igår var jag helt utslagen och först framåt kvällen kunde jag förflytta mig från sängen till fåtöljen. Idag mår jag tack och lov bättre.

MEN! Tillbaka till First Aid Kit! Åh, så himla bra alltså! De är liksom perfektion. De är så samspelta och deras röster passar så bra ihop och de sjunger ju helt otroligt. Och så verkar de så genuint trevliga och kloka. Ah. Fullpott.

Sen blev det ju som sagt ingen utgång, men vad gör väl det om hundra år.

Hoppas på bättre tider och starkare makrofager.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar