måndag 11 februari 2013

Get a little closer, let fold, cut open my sternum, and pull, my little ribs around you

I lördags åkte jag till kallhålet Gävle (på riktigt, det är så svinigt kallt där) för att gå på fin inflyttningsfest hos min journalist Linnéa! 
 

Värdinnan bjöd på snittar och riktig champagne som vi drack vördnadsfullt och tänkte "jaha, så det är såhär champagne smakar".
 

 
 
Vi hade riktigt roligt, trots att vi till exempel pratade om näthat, löner och tandhälsa och någon gång kring midnatt promenerade vi till Allstar där roligheterna fortsatte. Jag tror Gävle behöver lite tid att återhämta sig innan nästa besök, hö hö.
 
På söndagen vaknade jag (återigen) upp med en tjock hals och idag vaknade jag upp med lättare feberkänsla. Efter att ha ätit frukost satte jag mig för att läsa i en inte allt för rolig kursbok och efter cirka en sida började ögonen falla ihop. Jag gav upp och la mig i sängen, vaknade upp en timme senare med dreggel på halv kudden. Fortfarande svintrött, men efter några omgångar ruzzle piggnade jag till. Jag är så dålig på att vara sjuk. Har inget tålamod, vill bara bli frisk. Så himla värdelöst att inte orka göra något ju.
 
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar