måndag 22 augusti 2011

Vad heter grus på engelska?

I tisdags öppnade Jessica och Fredrik upp dörrarna för lite festligheter! Utomordentligt trevligt tyckte jag, som snart skulle åka tillbaka till Uppsala. Linn hade med sig drömtårta och den kakan är nog på min topp tre-lista över godaste sockerbomber.





Sen cyklade jag, Jessica, Lovisa och Emma ner på stan och gick på Scharinskas tisdagsklubb Folkhemmet. De hade drinkar som hette till exempel Fidel Castro och Cuba Libre. Vi dansade väldans mycket och när vi cyklade hem regnade det litegrann. Men det gjorde inget.




Tack för en toppenkväll!

2 kommentarer:

  1. HAHAH, jag älskar rubriken!! ("small stones, or.. eeh..") Man skulle kunna plocka många citat från den promenaden ;) pusspårej

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du skrivit så mycket på bloggen! Jag följer med spänning! Hade en del läsning att ta igen efter en vecka på Mallorca. Det är lustigt att just ordet grus kommer upp. När jag lekte charader en natt i England i vårt korridorskök hade jag problem med just det ordet, men jag tror att det heter grit.

    SvaraRadera