måndag 22 augusti 2011

Födelsedagen

För ett par veckor sedan fyllde jag ju år! Jag bjöd hit några finfina vänner och bjöd på gofika. En utomordentligt passande kombination.

Jag hade gjort en supergod tårta! Eller snarare som en cheesecake. Digestivebotten, sedan en vit chokladmousse, sedan grädde och bär. Snuskigt gott om jag får säga det själv. Som sommar personifierat.


Min fina fina kusin Emma! Som arbetar som bonde och hade med sig finaste rosettklänningen till mig!


Systrarna Antonsson!


Bästa vännerna! Vi diskuterade bland annat politik, mens i fjällen, bh-kastande feminister och så blev Jessica alldeles sockerhög och något förvirrad av att äta för många chokladbollar. Så kan det gå!


Och det var den dagen. Tack allihopa!

1 kommentar:

  1. Här har jag missat uppdateringar! Du måste ge mig en hint när det är dags. Nu ska här kommenteras!

    SvaraRadera