måndag 16 maj 2011

Isoleringen




I helgen har internet legat nere. Från lördag till måndag eftermiddag! Jag har känt mig fullständigt handikappad. Isolerad. Jag vaknade upp på söndagen och visste inte hur det gick för Saade och kunde inte ens kolla upp det på aftonbladet, NEJ, för internet funkade ju inte! Jag kunde inte boka pass på Friskis, jag kunde inte se filmen som vi ska analysera och skriva ett PM om, jag kunde inte köpa diverse biljetter, ingenting. Katastrof.


Nåja. I lördags hann jag jogga på förmiddagen (note to self: ge upp det där med att jogga innan tolv på dagen, det går ju aldrig bra), fika på taket på V-Dala, lite plugg och så vin hemma hos Lindénskan innan vi drog till V-Dala igen där vi härjade runt hela natten. Riktigt kul var det!

Ska åka med dessa tjejer till Portugal i juni!!!! (ja, det kräver faktiskt obscent många utropstecken) Hurra!!!!! Köpte flygbiljetter idag, nu ska vi bara hitta någonstans att bo, haha! Har googlat och läst att Algarvekusten är ett av de solsäkraste resmålen i Europa, typ 300 soldagar om året! Jag vill åka nu, nu, nu.

3 kommentarer:

  1. Men kalas vad roligt!!! Du bara reser, reser och reser du lotta! (Jag är avisavisavis)

    SvaraRadera
  2. Svar: Plugg, extremt mkt jobb, flyttstädning, flytt, tvätt, mat.. och sånt. Men det ordnar sig. Känns bara lite för mycket ibland :P
    Jag är här i Umeå hela sommaren, ja. Du med? Fyyy, vad kul med portugal! När åker ni? :D

    SvaraRadera
  3. Ja, jag blir klar alldeles snart om allt går som jag vill :) Kuul, ja det måste vi absolut göra!

    SvaraRadera