söndag 13 mars 2011

Om helgen

Så är tre av fyra veckors praktik avklarat. Det händer så mycket som jag vill berätta, men som jag ju inte får pga av sekretesslagen. Det är lite jobbigt. Men jag kan säga att jag insett hur skört livet är. Hur fort allt kan ändras och aldrig bli som förr.

Hursomhelst, i fredags hade jag en patientredovisning och det gick väldigt bra. Så jag kunde gå hem med ett leende på läpparna. Och leendet kunde sitta kvar hela dagen. För på kvällen kom Johanna, Lovisa och Sara! Vi åt chips, godis och muffins och dansade. Sedan drog vi till Kalmars och fortsatte dansa. Det var roligt!

På lördagen träffades vi igen och fikade på Norrlands. Riktigt gott var det. På kvällen träffades vi hos Johanna och såg Melodifestivalen. Och jag måste säga att jag både trodde och hoppades att Saade skulle vinna. Lillpöjken kan ju både dansa, sjunga (nåja) och krossa glas galant! Sedan spelade vi spel och sov över där.

Vilken toppenhelg, minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar