onsdag 8 december 2010

Rapporteländet.

Ja, egentligen skulle jag vilja använda en massa andra ord i samband med rapporten, men jag nöjer mig så. Vi skulle alltså skriva en rapport som hade med praktiken att göra. Eftersom jag, liksom så många andra är mästare i uppskjutning så blev det ju så denna gång också. Visst, jag har skrivit lite nu och då, skrev en hel del i söndags samt måndagkväll. Men så blev det tisdag och vi hade föreläsning till 15.00. Vid kvart över fyra började jag med rapporten. Egentligen var det inte så mycket kvar att skriva, bara hitta rferenser och skriva dit dom KORREKT. Kort paus för middag. Vid halv tio bestämde jag mig för att vara klar och laddade upp den på studentportalen. Då var det fortfarande en hel del som inte hade laddat upp den än.

Idag hade vi bara två timmars föreläsning om knäets ortopedi och resten av dagen ska jag läsa en klasskompis rapport. Imorgon ska jag klockan 8.45-11.00 vara med och se på en höftprotesoperation! Sen klockan 15-19 ska vi ha rapportseminarium. Fy bubblan så tråkigt. På fredag går vi som tur är bara förmiddag. Till helgen blir det ortopedi-plugg för på tisdag är det tenta. Nåja, ortopedin är iaf väldigt intressant.

Jobbig vecka, men jag får väl skylla mig själv litegrann. Hoppas iaf att jag får lite mer julkänsla snart. Har sett några avsnitt av julkalendern och jag tycker den är helt okej! Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar