lördag 26 juni 2010

Midsommarafton

Så blev det midsommarafton! Jag är mest lycklig över att få en extra lång helg, det borde man ha oftare. Dagen började inte på topp direkt; jag vaknade med mensvärk som inte var utav denna värld. Efter att ha legat på badrumsgolvet, spytt lite och sovit en stund så mådde jag bättre. Men jag kunde tyvärr inte följa med mina vänner som skulle till Klabböle för midsommarfirande och titta på "blommsnoppen" som Jessica så fint beskrev midsommarstången på sin blogg.

På kvällen kom hela gänget till mig och vi grillade och och åt så mycket mat så vi blev alldeles trötta. Vi försökte aktivera oss genom att spela spel (mitt lag vann en jordskredsseger den andra omgången, ville bara meddela, he he...). Efter det tyckte vi att det var dags för efterrätten, som Jessica hade med sig; tobleroneparfait! Fantastiskt god! Sen tog Hedlundarna fram chipsen, ack o ve! Tillslut tog vi oss ut på en kort promenad i den ljusa, myggiga, sommarnatten.

Mycket trevlig kväll, tack allihopa! Jag tog själv inte så mycket bilder igår, så nu snor jag några bilder från Lovisa:

Hela gänget, utom Lovisa som står bakom kameran!
Ett, två, tre.. HOPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar