måndag 21 juni 2010

Viktigast av allt är kärleken

Jag såg hela konserten i fredags. Och jag satt bänkad framför tv:n nästan hela lördagen ända till klockan 01.00 när sändningarna slutade, haha! Det var så fint, så gulligt, så glammigt, så snyftigt! Jag trodde inte jag skulle se så mycket alls...

Höjdpunkterna var:
1) Vigseln. Herregud, så gulliga Victoria och Daniel är! Det går inte att undgå att se hur kära de är! Daniel grät! Jag grät! Alla grät!
2) Daniels tal på kvällen. Det var utan tvekan det finaste talet jag hört. Spelar ingen roll att hans engelska uttal var under all kritik; det faktum att han ställde sig upp och berättade inför miljontals människor hur mycket han älskar sin kronprinsessa, med en sådan äkthet och passion, det är beundransvärt! Om jag hade varit Victoria hade jag storbölat och använt 15 toalettrullar under lördagen...

Konserten kvällen innan var jättebra tyckte jag! Väldigt avslappnad, rolig och vacker. Och vilka modiga barn som gick fram och sjöng för paret på slutet! Inte så torra ögon då inte, vill jag lova.

Sen tycker jag att Victorias klänning var fantastiskt vacker. Passade perfekt på henne. Hela hon strålade. Och det är ju inte så konstigt när man är så kär!

Håhåjaja, vilket spektakel!

1 kommentar:

  1. Jag vet!! Jag blev helyllerojalist och lyckades hindra mig först när jag stod beredd att beställa hem en 70-års prenumeration av tidningen Dam ;] Men konserten på slutet, med barnen och allt. Jag bölade som en gris.

    SvaraRadera