söndag 24 november 2013

Hösten

Jag tänkte att vi skulle titta på lite bilder från hösten!
 
 
Vi börjar med oktober. Jag är ganska säker på att denna frukost är tagen den 2 oktober, min första arbetslösa dag. Den första i raden av långa frukostar i sängen framför Nyhetsmorgon och ev. Efter Tio beroende på hur länge jag sover, haha.

 
Jag har promenerat mycket.

 
I början av oktober pysslade jag även med ett fotoalbum som min mamma fick i 50-årspresent! TUR att jag var arbetslös, annars hade jag aldrig hunnit göra klart det, haha! Men det var det värt :) Här är en av mina favoritbilder någonsin; mamma är glad och fin och julpysslar och försöker involvera mig, men jag ser extreeeemt skeptisk ut och huvudet vilar liksom på hakorna, hahaha :D

 
Ute var det färgglatt och fint.

 
Ostkväll hos Emelie!

 
Och så åkte vi till Barcelona! Middag första kvällen.

 
Syskonen :)

 
Nästa dag hittade vi Nemo!

 
Vi hittade även havet. Men den dagen var det för kallt för att bada.

 
Katedral.

 
Sjöjungfru!

 
Men åh. Längtar efter värme!

 
Sagrada familia.
 
 
Så åkte vi tillbaka till hösten och direkt när jag kom hem gick jag ut och dansade på Norrlands med Johanna och så träffade jag kusin Emma också!

 
:D
 
Det var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar