tisdag 19 november 2013

Dagarna

I och med min arbetslöshet har jag ju följaktligen fått en hel del mer fritid. Den har spenderats rätt flitigt på Dreamfilm. Började se första säsongen av American horror story, såg typ 7 avsnitt en dag, men sov lite dåligt sedan (pga läskigheter, trodde typ det var spöken i mitt rum), och så tröttnade jag lite. Har sett 1,5 avsnitt av Game of thrones som alla snackar om. Fastnade inte riktigt, inte min typ av serie (väldigt dissigt av mig med tanke på att det är typ dyraste serien som någonsin gjorts, he he). Nu har jag precis sett klart Fucking Åmål, som jag ju faktiskt aldrig har sett förut! Åh, så himla nittiotalig och tonårsjobbig! Stor igenkänning. Älskar den bokstavliga "komma-ut-ur-garderoben-referensen", fast från en toalett!

Såg att Känn ingen sorg finns att se nu! Stor risk att jag ser den snart... Dessvärre har jag ju sämst internet på kvällarna, så det är bäst att se dagtid, haha. Jobbigt liv jag har.

Närå, jag har faktiskt jobbat 1,5 vecka. Sen har jag fixat massa saker med a-kassa, har tappat räkningen på hur många snigelpostbrev jag skickat. Hämtat ut mina nya glasögon har jag också gjort! Sett fotboll (!), var liksom tvungen eftersom det var inkilat i Idol. Ätit lyxlördags-lunch på Magnussons. Dansat på V-Dala. Spinnat och gympat. Beställt böcker.

Ja, typ så. På återseende, när jag har något mer vettigt att delge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar