onsdag 21 november 2012

Alla som inte dansar!

Tiden går fort när man har roligt. Det här har jag bland annat gjort när tiden gått fort: 
 

Jag, Emelie och Lindén åkte till Stockholm för att hänga med den här sköna bönan! Vi åt megalunchbuffé på Hermans Trädgård nånstans på Söder. Det har jag visst redan skrivit om. Men här är bildbeviset då.


Mot Emelies vilja tog jag turistbilder! Hon ser ju glad ut ändå, pjuh.


Linneas utsikt. Globen. Gick inte så hemskt bra att fota, mycket finare i verkligheten.


Vi köpte hem minicupcakes! Rätt överskattad grej om du frågar mig. De är fina, men inte så mycket mer.


I fredags mötte jag upp dessa snyggingar som jag inte träffat på länge! Vi åt mat på Värmlands, babblade på om allt som hänt och dansade oss svettiga.


Sen blev det lördag och jag satte mig på tåget till Eskilstuna för nu vankades det 2x25-årsfest! Hurra!
Vi åt god mat, gick tipsrunda, drack vin, åt efterrätt, gjorde uppdrag och visade upp, 25-åringarna utsattes för shottävling, det blev musikquiz och till sist dansade vi på både golv och bord och hade allmänt megaroligt.

Jag försökte ta kort, det gick sådär.


En toppenfest med andra ord!

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar