måndag 12 september 2011

Obra

Alltså.

Jag är fortfarande förkyld. Tränade i helgen, först lite lätt styrketräning i lördags för att väcka kroppen till liv, sedan intensivgympa igår. Borde ju ha fattat att det var lite osmart. Hade mer ont i halsen idag. Och mitt snor har ändrat karaktär. Istället för att vara sådär rinnigt och genomskinligt, som det ska vara, så har det blivit sjukt segt, gulaktigt och väldigt svårt att snyta ut.

Jaså, to much information? Sluta läsa då, för det kommer mer.

Igår kväll upptäckte jag att jag har utslag på kroppen! Övre delen av låret, knäväcken, insidan av knäna, ovanför armhålorna och ut mot armarna, armvecken, lite på ena handryggen. Och så kliar det lite i ländryggen och i nacken och bakom öronen. I övrigt kliar det ingenting. Det är värst på låren, där är det verkligen rött. I övrigt känns det mest som knottror. Med tanke på dess utbredning så funderar jag på om det inte minsann korrelerar med lymfknutarna i lymfsystemet? Mycket virus och skit i kroppen? GAAAAH, lymfom?!

Säkert inget farligt, men sjukt fult. Dessutom glömde jag ta med shorts till BMC idag, så jag fick flasha mina fula, prickiga ben i trosor.

Jag är less nu. Kan jag få bli frisk och mindre prickig korv? Please?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar