fredag 9 september 2011

Hej.

Som tidigare nämt tillbringades förra helgen i Stockholm. Bildbevis! Här har vi lunchpaus.


Kväll! Sofia, Sofia och Sofia (hahaha!) på tunnelbanan.


Snygg-Emelie!




Snygg-Spettan!


Den här veckan har gått i rekordfart. Måndag, fredag. Vad hände där emellan? Tja, rätt intensiva dagar, teori och praktiskt om rygg och nacke, undersökningar, seminarier.


Förkylningen är kvar, stundtals tungt huvud, lite hosta. Ingen träning alltså.


I tisdagskväll bjöd Lindén in till syjunta! Jag tog med mig garn och stickor och lät en stickexpert lära mig göra maskor igen och komma igång. En halsduk ska det bli! Roligt att vara lite kreativ.


I eftermiddag gick jag på stan med några klasskompisar, vi fikade och shoppade lite. Ikväll har jag bakat bröd. Hittade ett gammalt recept på dinkelfrallor som jag ofta brukade göra för några år sedan. Det blev riktigt gott!


Och jo, förresten, idag fick vi reda på vilka praktikplatser vi fått! Jag hade rätt så tur och hamnade i Östhammar. Tar visserligen 1 h 15 min att åka buss dit, så det var väl den sämsta pendlingsorten, men jag slipper spendera 6 veckor i värmland eller dalarna... haha!


Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar