fredag 3 september 2010

Mohahahahahhahahaaa

Den senaste tiden har det rasat in en massa information från politikerna i brevinkastet. Bra säger jag, som inte rikigt har bestämt mig än. Tills igår. Då kom det en broschyr från Sverigedemokraterna. Genom MITT brevinkast!! På mitt hallgolv låg Sverigedemokraterna! (kräks lite i munnen) Min första tanke var självklart att slänga rasistbroschyren direkt ner i soptunnan. Men sen tänkte jag att jag skulle läsa iaf. Jag läste.

Och mådde illa.

Vet ni vad jag gjorde sen? Jag stoppade ner brochyren i kuvertet. Sen klippte jag noggrant alltihopa i en centimeter breda remsor rakt ner i soptunnan. MOHAHAHAHAHAHHAHAAA!!! Någon annanstans hör den politiken inte hemma.

Nåja, idag var det tentadags. Tror det gick hyfsat bra. Borde skrapa ihop iaf 71 %... Men man vet ju aldrig. Kanske svarade jag alldeles för ospecifikt på vissa frågor. Men shit, vad man fick skriva och rita! Fick alldeles ont i handen!

Sen blev det lunch på Stocken för att fira, och efterföljande post-tenta-shopping-för-det-är-jag-ju-värd. Dessvärre hittade jag ingenting. Men det var kul ändå. Ikväll ska jag till Lången och sen blir det nog ÖG, för lite rumpskak.

Förresten, Sverigedemokraterna säger att de vill satsa på pensionererna, jättebra, hurra, men det är ju bara ett fult trick för att mörka deras äckliga åsikter.

Nej, nog om det! Nu är det helg! HURRA!

1 kommentar:

  1. Sverigedemokraternakuvertet hade hittat sin väg ner i vår brevlåda också. Jag kände enbart att jag ville kasta den i soptunnan innan jag ens gick in i huset. Skönt att tentan är gjord :) Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera