onsdag 4 augusti 2010

Om att tiden går dubbelt så fort på sommaren

Jag är helt övertygad om att tiden går dubbelt så fort på sommaren. Hur är det annars möjligt att sommaren snart är över? Någon som har någon annan teori? I och för sig sover jag ungefär dubbelt så mycket när jag är ledig, vilket kan vara en bidragande orsak till att tiden bara flyger iväg.

Hursomhelt. Innan Trästock tog jag bussen till Vilhelmina för lite Ivarsson-boost, berättade jag det? Minns inte. Det var regnigt, kallt, myggigt och alldeles alldeles underbart! Jag tror jag befann mig i någon sorts semesterkoma - jag hade inte knäppt en enda bild märkte jag när jag kom hem. Nåja, vi spelade spel, badade på kvällen, bastade, åt lunch hos Jennifer, gick på Vilhelminas museum (ja, de har faktiskt ett sådant!) mm.

Därefter blev det Trästock och sen var jag ledig några dagar innan jag började jobba igen. I lördags blev det utgång med Linn, Hannah och Malin (som bara var med på förfesten, jobbat hela dagen)! Vi drog ut till Rex, drack mojitos, pratade och dansade på hela dansgolvet. Det var faktiskt rätt romt på Rex, gissar att alla var på TC istället. Men det gjorde ingenting! Vi hade så himla kul ändå :) Sen åkte vi hem till tvillingarna, drack svartvinbärsvin, Linn spelade gitarr och vi pratade om livet som om det inte fanns någon morgondag. Men det fanns det tyvärr och den kom alldeles för fort. Klockan var halv fem när jag kröp ner under täcket.
Snodde en bild från Linns blogg, för att visa min nya fina kjol, hehe. Hoppas det gick bra! :) Kan lägga upp fler bilder sen.

Idag lunchade jag med Linn och Malin. Fint. Det regnar idag. Inte så fint. Men det gör ju inget när man jobbar inomhus.

Adjöss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar