onsdag 3 juli 2013

Jag ramlade in på nåt discotek och så ramla jag ut så vitt jag vet osv.

Dagarna går så sinnessjukt fort. Men jag ser det som ett bra tecken. Det betyder att jag gillar mitt jobb. Inte som när jag jobbade på kontor och tittade på klockan var tredje minut och önskade att tiden kunde gå fortare. Nu önskar jag att dagarna kunde vara lite längre.

Igår efter jobbet kom mamma och pappa förbi, de är påväg hemåt efter semester i Skåne. De hade med sig en tidig födelsedagspresent, nämligen en dammsugare! HURRA! HUR underbart är det inte att slippa stå på knä och sopa golven?! Dessutom hade de med mat, glass och jordgubbar. Åh, hur bra kan man ha det. Sedan var jag dessutom bjuden på jordgubbsfika hos Emelie senare på kvällen. Jag bangar aldrig jordgubbar.

På tal om ingenting så hade jag en väldigt rolig och rätt händelserik helg. Jag hann med en burgare på Svantes med bla en kaffediskussion, dansa på Bryggan, skaffat en ny favvodrink (grashopper, smakar som flytande after eight, jag och Emelie svepte två på raken pga hur goda som helst), vara med om det kanske pinsammaste i hela mitt liv vilket gav mina vänner ett gott skratt (mohaha, nu blev ni nyfikna va!!), gjort något modigt, långpromenerat med Emelie, ätit glass och annat bra.

 
Utsikt över Upplands från Taket, för några veckor sedan.
 
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar