söndag 21 oktober 2012

Helgbestyren

I helgen var jag h-e-l-t ledig. Så himla skönt. Flera veckor senast det hände. De bästa helgerna är när man knappt är hemma, bara ute på en massa roligheter - precis som denna helg! I fredags pubade jag med Emelie på V-dala, himla roligt. I lördags bakade jag och Lindén hallonpaj och bjöd över Emelie och Linnea. Och på kvällen köpte vi hem mat från Johannesgrillen, spelade Party-Alias och sen gick vi ut på V-dala och dansade till himla bra musik. Idag råkade jag sova till halv ett (har fullständigt vänt på dygnet, blir nog liiite slitet imorgon när jag börjar jobba klockan sju), dagen-efter-hängt med ovan nämnda gäng och svettats på intensivgympan. Åh, varför ska helger alltid ta slut? Himla synd.

Btw. Vår c-uppsats är godkänd! GODKÄND! Trodde aldrig att den dagen skulle komma. Har inte riktigt fattat det än.

Hejdå.

1 kommentar: