torsdag 14 juni 2012

Fuck my brains out

Hej!

Nu är jag hemma i norr ett par dagar. Tänkte lägga upp bilder från examensdagen som mamma och pappa tog, men det går sämst. Bjuppar bara på en.

Hursomhelst så var examensdagen toppen! Högtidligt, roligt, vemodigt och oerhört dansant. Ett par dagar senare drog jag, Lindén, Emelie och Linnea till Köpenhamn. Vi hann med en massa shopping, två museer, äta stekt kartoffel, hyra cyklar, spana på lagliga olagligheter i Christiania, äta massa glass, se på pastelliga hus i Nyhavn, dansa till hiphop på ett minidansgolv, se slottet och sitta på en bar och se Danmark-Holland-matchen. Toppenresa!

I helgen ska jag på Täfteåfestivalen med mina fina vänner och jag lyssnar på Caotico och Deportees och är så pepp! Dagen har bjudit på sol och jag gjorde en rabarberpaj som vi åt efter grillmiddagen på altanen. Fint.

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar