söndag 27 maj 2012

Megalomani

Nåja. Torsdagens c-uppsatsopponering är dåtid. Vi tittar på lite bilder från allt roligt som hänt istället.


Tröstgrillning på Studentvägen i torsdagskväll med Lindén, Johanna och Anna-Karin.



Sen mötte vi upp några ur klassen som styrt upp pubrunda. Här är en rosa gata utanför VG.


Folk var pepp på livet på VG.


I fredags åt jag glass med Sara och Johanna vid ån och hängde med dom i Ulleråker på kvällen, men det har jag inga bilder från. Det här är istället från i lördagskväll när jag, Lindén, Emelie och Ylva åt middag på Smålands tapasrestaurang. Sen spelade Lilla Sällskapet på övervåningen och efter det dansade vi till pop på minidansgolvet i entrén.


Idag har jag picknickat och solat i ekoparken mest hela dagen. Jordgubbarna får symboliera detta. Jag är dålig på att sola. Jag tror att jag tål solen så himla bra. Det gör jag inte.


Och till sist en bild från i måndags - helt bakvänt. Spettan fyllde 25 fina år och det firade vi på Restaurang Stationen (observera - ingen nation!). Vi slog inte till på tretusenkronorschampagnen, men däremot blev det en fransk hamburgare för mig. Det var riktigt tjusigt där och vi skrattade nog lite för högt när Spettan bläddrade i fotoalbumet hon fick av Lindén och Emelie. Men det bjuder vi på.

Det har varit sommarvarmt hela veckan och sånt är ju bra. Jag har storhetsvansinne på sommaren.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar