måndag 6 maj 2013

Loving you was crazy shit

Ville bara säga att jag är på så otroligt megapepp-på-livet-humör ikväll! Kan bero på typ detta:

- I lördags satt jag tre timmar på Norrlands uteservering och fikade. Uteservering och fint sällskap och fika liksom. Tre braiga saker samtidigt.
- På kvällen åt jag B&J och såg Håkan på Skavlan och skrattade högt åt hur underbar han är! Se, se!
- Igår satt jag typ hela dagen på bryggan nere vid ån med diverse soltörstande människor, åt sallad och glass och njöt, njöt, njöt. Några fräknar kom fram och på kvällen anade jag en vit ring från mitt halsband på bröstet.
- Idag har jag solat liiite för mycket (okej, jag har bränt mig) och toknjutit av solen! Kvällen spenderades på Mezas uteservering med urbra sällskap och jag är allmänt pepp på livet.
- För ett tag sedan köpte jag en balklänning, för nu vankas det bal minsann!
- Idag börjar jag äntligen kunna svälja utan att min det känns som att min hals ska gå i tusen bitar! Typ varit uttorkad i helgen för att jag inte orkat dricka.
- Är besatt av Vit Päls, så underbar liksom!

Nu måste jag sluta innan jag totalt överanvänder utropstecken.

Hejdå.

1 kommentar: