söndag 7 februari 2010

Spex och rumpskak













Fredag. Inga lektioner. Underbart. Tandläkaren 8.30. Mindre härligt. Men det gick bra, lite tandsten, 55 kronor i månaden. Efter det cyklade jag till Friskis för att träna lite. Resten av dagen gjorde jag inte så mycket mer än att äta, duscha, läsa några sidor. Och så fixelifix! För det vankades nollesittning!
Klockan fem träffades jag, Erica, Linda och Emilia hos Sofia Lindén för att ta ett glas och surra lite. Sen rullade vi ner till GH. Minglade runt ett tag. Alla var sådär uppspelta och förväntansfulla som man brukar vara inför en fest.
Och vilken hejdundrande fest det blev! Trevligt bordssällskap, god mat, massor av sånger och spex. Efter chokladtårta drogs borden undan och musiken höjdes. Resten av kvällen skakade vi rumpa, drack P2, skvallrade och busade inne på toaletten. När musiken tystnade ville många fortsätta och drog på efterfest, men jag och Linda var trött och hungriga, så det blev först ett besök på Max och sedan rullade jag hem. Nöjd och glad!
(Jag hatar bilduppladdningen här på blogspot, alla bilder kommer i fel ordning. Och de kommer inte efter texten, utan före. Någon som vet hur man gör? Det är så jobbigt att flytta om bilderna...)
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar