torsdag 16 januari 2014

Kulig lista!!!!1!!1!


En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig:
 
Hahahah.... Okej okej, jag är fruktansvärt söt med mina dubbelhakor, jag vet. Men jag tar ju såklart bort alla dåliga bilder på mig själv! Får blir den här alltså.
 
 En bild på dig som är mer fördelaktig:


  
 
Nämen se här! Här står jag lite nonchalant med långklänning, uppsatt hår och läppstift. Det borde räknas som fördelaktigt.
 
Vad har du gjort idag:
 Jobbat. Och sen åkte jag till ett ställe och skulle hämta ut en jobbgrej, men de hade visst stängt för dagen - fail. Åkte hem, rotade fram en gammal svamprisotto från frysen som jag åt till middag. Fastnade framför datorn en stund. Läste några sidor i Alltings början. Gick till Friskis och köttade lite (nåja). I detta nu borde jag istället för att sitta här 1) diska 2) sova, eftersom jag planerar att befinna mig på jobbet kl 07.15 imorgon.

Och igår:
Jobbade. Åt OST, kex, päron och drack ett glas rödvin hos Nygård igår! Onsdagslyx deluxe. Borde göras oftare, så himla trevligt.

Vad har du för framtidsplaner:
Köpa bostadsrätt och överleva bostadsbubblan. Äta ost och dricka vin. Hålla hårt hårt i mina vänner. Förhoppningsvis resa i vår och sommar.
En bild från i somras:
 
Cykelutflykt med Sofia i juli :)
 
Vilken är din senaste googling:
Vet inte?? Hur vet folk det? Kan man kolla upp det på något sätt? Kan ev vara något jobbrelaterat.
Vad står det i det senaste meddelandet du fick på Facebook:  "Ses snaart!"

Vad åt du till middag idag:
 Har jag ju redan sagt ju! Kan istället säga vad jag åt till lunch; vegetarisk lasagne. Jag är så himla vegetarisk nuförtiiin!! Typ är inte alls sugen på kött?!?!

Vad köpte du senast?
 Köpte ett nytt månadsbusskort igår. Kul.

Vad skulle du vilja lära dig?
Skulle vilja vara asbra på engelska, så jag vågar säga något bland folk. Skulle vilja bli bättre på att smasha i badminton.

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
Svenska.

Kan du åka skateboard? 
VET EJ, PGA HAR ALDRIG PROVAT?!?!?! Kanske är asbra på det, vet man aldrig!!

Den bästa frukten är:
Sommaren: nektariner, mmmm. Vintern: apelsiner. Och gillar sharonfrukt väldigt mycket, men köper typ aldrig av någon anledning.

Och den bästa grönsaken:
Varma tomater direkt från växthuset.
Den bästa osten:MEEEEEN!! Kan inte välja?!?! Står mellan feta och halloumi... och västerbottensost, prästost, brie, parmesan.......

Och den bästa gröten:
 Ingen gröt. Men den minst vidriga är risgrynsgröt om det är massor av kanel och socker på.
 
Är du en bra sambo:
 VET INTE HELLER! Kanske är JÄTTEBRA sambo?!?! Har bara varit praktiksambo, tror inte jag var alltför jobbig.

Det grövsta brottet du har begått är:
Råkade köra mot busstrafikljus.... Ångesten när jag upptäckte vad jag gjort!!! Kan även ha snott en tennisboll........ *ops*

En bild på förra årets bästa dag:
 
Ja, ni kan ju gissa vilken dag det var. Påsk? Hahah, näjä!
 
Åh. Nu MÅSTE jag sova ju. Har ni tänkt på det här med sömn? De allra flesta säger ju att de älskar att sova. Men grejen är ju den att du njuter ju inte precis när du sover? Möjligtvis drömmer du, men annars är du ju liksom inte "närvarande". Nä, så jag säger istället att jag älskar att sova så länge så jag KÄNNER mig utvilad när jag vaknar. Och känslan när jag vaknar på helgen och bara "åååååååå, jag kan ligga kvar här hur länge som helst, måste inte alls gå upp!". DET älskar jag. Ja, det var ju bara en konstig parentes.
 
Hej så länge. Gör allt jag skulle ha gjort. He he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar