tisdag 24 april 2012

April

Hej hopp.
Jag lever. Det är bara det att det inte händer så mycket nu för tiden, när jag har praktik. Eller det händer ju saker, men på grund av tystnadsplikt för det icket förtäljas. Helgerna går absurt snabbt. Jag försöker liksom klämma in så mycket som möjligt; träffa så många kompisar som möjligt, träna varje dag, skriva på c-uppsats, sova ikapp och diverse roligheter. Och så kommer jag tillbaka hit. Och tiden stannar. Livet i Forsbacka. Tja, det är ju milt uttryckt lite annorlunda. Lite segare. Lätt deprimerande. Och väldigt tråkigt. Men jag ser ljuset! Detta är sista veckan på praktiken och sedan väntar kvalborg och valborg och c-uppsats fram till sommaren. På tal om sommar så undrar jag vart i hela friden våren har tagit vägen? För ganska precis ett år sedan var mina föräldrar här och då var det strålande sol och 20 grader varmt och vi var ute hela tiden. Åh.


Vi åkte till Fjällnora och gick runt en sjö.


Utsikten. Ord överflödiga.






Det var nästan sommar. Nu är det inte nästan sommar. Knappt vår. Buhu.

Hejdå.

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra att du lever! Vilken kontrast på bilderna från förra inlägget :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Och grattis till avslutad praktik!! :D

    SvaraRadera